Χέλμουτ Κώλ

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Note to self (1)

Η ηλικιωμένες κυρίες εν κρήπππι.

Σκηνή 1
Σαν γνήσιος Χέλμουτ μαειρέφκω το λουβί μου, κόφκω μια τομάτα που πάνω, ένα κρεμμύδι, λλία τσαρτελλούθκια, βάλλω τζιε μίσο ποτήρι ελιόλαδο που πάνω

 ΩΩΧΧΧΧΧΧΧ απόλαυση.
 Ανάφκω την τηλεόραση να φάω.ΤΣΣΣΣΟΥΠΠΠ. Διαφήμιση .Μια γιαγιά με το αγγονούι της στο λούνα παρκ. Γκό κάρτς,τροχός κτλ κτλ. τζιε έρκεται το μήνυμα.
"Εσώρουχο μιας χρήσης Libero".
"ΑΑΑ" λαλώ,
θώρε το λουβί μεν θωρείς την ΤιΒί,
θώρε το λουβί μεν θωρείς την ΤιΒί,
θώρε το λουβί μεν θωρείς την ΤιΒί,
θώρε το λουβί μεν θωρείς την ΤιΒί,
θώρε το λουβί μεν θωρείς την ΤιΒί,
θώρε το λουβί μεν θωρείς την ΤιΒί,

αρκέφκουν τζιε έρκουντε εικόνες με τη γιαγιά που κάθεται μες βαγόνι του τραίνου τζιε εν η φάση που εννά τους πάρει που την ανάποδη, εν αντέχω γυρίζω στην ΤιΒί. Εν γίνεται λαλώ η εικόνα εννάν πιο όμορφη. ΤΣΣΣΣΣΣΣΣΟΥΥΥΥΥΥΥΠ το βρατζί που φορεί η κοτζιάκαρη. Κώλο τερρορίτα που λαλεί τζιε ο Ππάνικ  Εικόνα κκκκκκομππλήτ.
Ξαναθωρώ το λουβί. Νεκατώννω το. Νεκατώννουμε μαζί του. ΛΟΥΒΙ ΡΟΥΗΝΤ.

Σκηνή 2

Χριστιάνα ον δε ντέκς. Ντάξει τωρά το λουβί τρώεται.
Καλεσμένη μια κυρία Γεωργία 73 ετών φοιτήτρια της νομικής, με την κόρη της νομικό τζιε υποψήφια βουλευτίνα στο παρελθόν τζιε την αγγόνισσα της. Τζιε δώστου τα μπράβο τζιε τα εύγε τζιε οι καθηγητές της να μιλήσουν τζιε να μας πει η γιαγιά συμβουλές για το γάμο.
Ξαφνικά.
"Έχουμε τηλεφωνική παρέμβαση"
"Ναί εγώ μιλώ? Γεωργία η Ειρήνη είμαι η συμμαθήτρια σου που το Δημοτικό. Έσιει που τον Αγώνα να μιλήσουμε." (Σπόντα?)
Μονομιάς στροφάρει η γιαγιά μου"ΑΑΑ γεία σου Ειρηνούλλα μου." (Σπόντα?)"Ναι ναί η Ειρήνη η Τάδε είμαι." (......)
"Μπράβο σου που τα εκατάφερες..............." (!?)
"ΑΛΛΑ τζιε εγώ εκατάφερα τα! Είμαι η πρώτη Κυπρέα γενέκα επαγγελματίας φωτογράφος!" (!!!!!)
 Τζιε ύστερα θυμώννεστε άμα λαλούμε ΓΕΝΕΤΖΙΕΣ.

Πίσω στο λουβί μου ώσπου τρώετε....

13 σχόλια:

  1. Να καταγραφεί στα πρακτικά οτι η κυρία Γεωργία τζιαι η κυρία Ειρήνη εν συμμαθήτριες του ΙΤα.
    Το λουβι ήταν με κολοκούι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν ήβρα κολοκούι να βάλω.
      Εσύ που ξέρεις τες συμμαθήτριες του ΙΤα? Επηέννετε στο ίδιο σχολείο?

      Διαγραφή
    2. Ναι αλλά εν μου εμίλαν. Οι εκταίοι ήταν πάντα σνόμπ με εμάς τους μητσιούς

      Διαγραφή
  2. Συγγνώμη, κύριε, απορία!
    Τα τσαρτελλούθκια έννεν φκιόρα; Εν τες σαρδέλλες που λαλείς; Χάιλι χιλάριους το τσαρτελλούθκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ ναι είναι τζιε φκίορα. Ναι εν Σαρδέλλες Αιγαίου Καπνιστές σε ελαιόλαδο που έβαλα. Κάτσε πίσω στην θέση σου παιδί μου

      Διαγραφή
  3. Έβλεπαή χτες ή προχτές τη Χριστιάννα το μεσημεράκι για βοήθεια της σιέστας μου.
    Έλεγε ότι μάλλον πιστεύει στα ufo και ότι κάπου εκεί έξω έχει μια Χριστιάννα ufo που κάνει την εκπομπή "ufo για σένα"...
    τρολάρεται μόνη της σκέφτηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει... Γιατί παραξενεύεσαι? Νομίζεις ότι το γυναικείο φύλο, είναι έτσι που γεννησιμιού του? Μας κάνουν πλύση εγκεφάλου, στις πλείστες δηλαδή, από τον καιρό που τα κάμναμε μέσα στο πάμπερς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I mantam pou epiase tilefono sto Act II en oulla ta lefta.
    Emeine na pei "Eeee tora afisa to fotografeio ton paidion mou, ego egerasa. Tha mas vreite sto ksippasmenoflash/aniothi/eimounstonagona.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εσκεφτηκες κυριε πως τζιαι η γυναικα σου σε καποια φαση θα ειναι ετσι? θα ειναι εξισου κρηππι αναρωτιεμαι?
    ΥΓ: το ηθικο διδαγμα δανε ειναι να μην τρωμε μπροστα που την τιβι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε το μετά την Xριστιάνα εψιλοτρώετουν το λουβί Πε αλήθκεια χφιστιάνα και τα μυαλά στα κάγκελα!:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ππεεε.. πρόσεχε με τη τιβι τζιαι μπορεί να σου φκεί που τη μούτη το λουβιν καμιάν ημέρα #true_story!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θέλω λουβί-και τσαρτελλούθκια-μιλούμε ετρέξαν τα σάλια μου

    άμα σκέφτουμε τες κοτζιάκαρες και τους γέρους με τα πανιά λαλώ μακάρι να πεθάνω πριν τα χρησιμοποιήσω

    αυτά

    θέλω λουβί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λουβί με ρέγγα την επόμενη φορά. τζαι η τηλεόραση κλειστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή